Club13's Weblog

Blogul cu stiri

SMS-uri de noapte buna, mesaje noapte buna

Posted by club13 pe Iulie 24, 2012

SMS-uri de noapte buna, mesaje noapte buna

– Sunt persoane ce se nasc, pentru a visa sau a fi visate, eu sunt nascut pentru a visa si tu pentru a fi vis-ul meu…Noapte buna steluta mea

– Daca inima mea bate, e pentru ca tu existi…Noapte buna

– In acest moment 3,7 milarde de oameni dorm, 2,3 milioane se indragostesc, 4,1 milioane mananca, dar o singura persoana draguta din toata lumea citeste acest SMS … Noapte Buna!!!

– nu te gandi la mine … sunt in ochii tai … in mintea ta … in inima ta … in sufletul tau … oriunde … totusi daca ma vrei … doar inchide ochii si asculta ce iti spun … mi-e dor de tine … noapte buna …

– Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am trezit iubit-o sa iti zic noapte buna. NOAPTE BUNA!!!

– Daca sfarsitul acestei zile, ti-a adus o umbra recenta in inima ta, sper ca urarea de nopate buna iti va incalzi inima.

– Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa-ti vegheze somnul iar ingerii sa-ti indulceasca visele… inchide ochii si voi fi langa tine. Te iubesc. Noapte buna.

– Noapte buna, sper sa visezi ceva frumos si dragut la noapte: pe mine normal, la ce te gandeai?

– As vrea sa fiu o floare in mainile tale, un zambet pe buzele tale, raza de luna care iti spune seara noapte buna.

– Noapte buna la comoara mea, la care zambet-ul e aur-ul meu…Noapte buna la micutul meu, sa ai visuri de aur in patutul tau…

– Noapte comoara mea, sper sa te visez sa pot continua visul ce il traiesc in realitate…

– In seara asta m-am intrebat ce este iubirea, la conferenta pt stele…tu m-ai privit si raspunsul a venit de la sine, tu care esti constelatzia ceea mai importanta…Inima mea acum e ca noaptea.Vise de aur stelutza mea

Citeste mai departe aici – > Declaratii de dragoste si Mesaje de Noapte Buna

RECOMANDARI :

GALERIE CU FOTOGRAFII DE NOAPTE BUNA

Mesaje de noapte buna pentru persoana iubita

Mesaje / Sms-uri / Texte de Noapte Buna ! haioase / funny

Lasă un răspuns

 
