Club13's Weblog

Blogul cu stiri

Socant ! Si-a ucis copilul!

Posted by club13 pe Mai 24, 2012

Si-a ucis copilul din porunca Diavolului!

O mamă din Anglia şi-a ucis copilul pentru că aşa i-au spus vocile din capul ei. In timpul procesului a povestit ce a făcut cu cadavrul.

Sara Ege şi-a bătut copilul până când micuţul de şapte ani şi-a dat duhul. De vină au fost, spune mama-criminală, vocile din capul ei, care ar fi aparţinut satanei şi care i-ar fi spus să îşi omoare băiatul.

După ce l-a ucis, femeia s-a speriat şi nu ştia cum să scape de cadavru fără a fi prinsă. „Am luat trupul neînsufleţit şi l-am pus pe covorul din faţa camerei lui. Am turnat pe el multă benzină şi apoi i-am dat foc. Am mai dat foc şi prin casă, iar apoi am ieşit”, a spus Sara care a vrut ca anchetatorii să creadă că puştiul a murit în incendiu, dar focul a fost stins, trupul nu era complet distrus de flăcări şi se vedeau încă urmele loviturilor care i-au cauzat puştiului moartea.

Recomandari :

Lasă un răspuns

 
