Club13's Weblog

Blogul cu stiri

Bancul Zilei

Posted by club13 pe Aprilie 22, 2012

Bancul Zilei

Un cuplu a decis sa mearga la odihna, iar sotul a venit cu o zi mai devreme. S-a cazat in hotel iar in camera a gasit un computer cu acces la internet a hotarat sa-i scrie un mesaj sotiei. Din pacate a gresit adresa iar mesajul a fost receptionat de o vaduva, care cu o zi mai inainte isi ingropase sotul:
„”Draga mea, stiu ca nu te-ai ganditi ca iti voi scrie, dar aici exista internet! Am vrut doar sa-ti spun ca am ajuns cu bine! M-am cazat. Ma pregatesc de sosirea ta. Sper ca vei ajunge fara incidente, cum am ajuns si eu! Te astept cu nerabdare!
P.S.: Aici este foarte cald!”

Recomandari :

Farse – Glume –  Pacaleli

Lasă un răspuns

 
