Club13's Weblog

Blogul cu stiri

Bancul zilei

Posted by club13 pe Iulie 19, 2011

Un elev vine de la scoala cu nota 3 la matematica .”Vai ce o sa-mi faca tata ? ” Se duce el acasa si spune .
-Tata , tata .Am luat 3 la mate .
-Dute in camera ta!
A doua zi ia 3 la matematica .”Vai ce o sa-mi faca tata ? „Se duce acasa la el si spune .
-Tata , tata .Am luat 3 la romana .
…-Dute in camera ta !
A treia zi ia 10 la muzica ,”Vai ce fericit o sa fie tata ! „Se duce acasa la el si spune .
-Tata , tata .Am luat 10 la muzica .
Scoate tatal cureaua de la pantaloni si incepe sa il bata .
-Da’ de data asta am luat 10 .
-Pai dupa ce ca iei 3 la romana si la mate mai iti arde si de cantat ?

MAI MULTE BANCURI AICI -> http://club13.ro/bancuri.html

Recomandari:

Lasă un răspuns

 
