Club13's Weblog

Blogul cu stiri

Poveste de Dragoste

Posted by club13 pe Ianuarie 18, 2010

Viata este frumoasa si trebuie sa stim sa o pretuim.bine,are si momente bune si momente rele dar trebuie sa stim sa trecem prin toate….am invatat lucrul asta din propria mea experienta am invatat k oricat de rau ti-ar fii sa nu te dai batut!!!

Viata mea s-a schimbat f mult din clipa in care l-am intalnit pe Robert, prima mea iubire, a  apararut la 17ani, terminasem clasa a 10-a si eram in vacanta de vara, el s-a indragostit de mine de prima data insa eu nu prea l-am placut, insa m-a vrajit si m-a facut sa fiu cu el,d upa 3 sapt am inceput sa simt k ma indragostesc, eram un copil pt el si cu toate astea el nu ma lua ca atare, ma iubea mult si simteam asta.Am inceput clasa a 11-a, ne-am despartit,ne-am impacat in vacanta de iarna dar dupa ce s-a terminat la fel ne-am despartit.noi 2 numai in vacante stateam impreuna,knd am terminat cls a 12-a am terminat cu bacul si am intrat la fac,am inceput o rel serioasa cu el, il iubeam, ma iubea, totul era ff frumos insa ai mei nu stiau de el, ne-am vazut fara sa stie nimeni,venea la mine knd eram sg aksa, era totul asa de frumos…! citeste toata poveste de dragoste aici ->  Poveste de Dragoste ( XIII ) continuare…

NE GASITI PE   WWW. C L U B 1 3 .RO

Trimite povestea ta de dragoste la e-mail : contact@club13.ro

Recomandari :

The Best Club 13

Sms-uri de dragoste, Statusuri, Mesaje

Club 13 News

Lasă un răspuns

 
