Club13's Weblog

Blogul cu stiri

Lista de transferuri a lui Stoichiţă

Posted by club13 pe Decembrie 12, 2009

VIN INTARIRI LA STEAUA

Finanţatorul roş-albaştrilor a invocat în ultima perioadă tot mai des criza financiară şi situaţia proastă prin care trec investitorii din fotbal. Chiar dacă se credea că plănuieşte să nu se implice deloc pe piaţa transferurilor, el şi-a afirmat dorinţa de a plăti pentru achiziţionarea câtorva jucători în această iarnă.

„Nu am cum să nu dau bani. În iarnă vreau să luăm vreo patru, cinci jucători, dar nu gratis, că aţi văzut ce s-a întâmplat când am procedat aşa”, a explicat ieri latifundiarul din Pipera. Spusele acestuia au fost confirmate şi de Mihai Stoichiţă, care a recunoscut că în Ghencea e nevoie de întăriri: „Becali are tactici ascunse şi nu vrea să aibă transparenţă asupra transferurilor. Eu am ideile mele, am avut o discuţie şi cu domnul Argăseală, şi cu Pandi. Luni mă duc la domnul Becali să îi prezint lista. Sunt convins că nu îmi va spune ‘zero euro pentru transferuri!'”.

Conform celor discutate de membrii staffului tehnic al Stelei, zona cea mai vulnerabilă în acest moment este apărarea, acolo unde se caută cel puţin doi jucători: un stoper şi un fundaş lateral.

„Eu rămân la aceeaşi părere, lotul trebuie întărit. Am nevoie de cel puţin trei jucători şi e probabil ca până joi să definitivăm lista transferurilor”, Mihai Stoichiţă, antrenor Steaua

Sursa  : Prosport.ro

Alte Articole :

Muzica :

Petruta Cecilia Kupper e in finala !!!

Sean Paul – Hold My Hand (Video Official)

Mariah Carey H.A.T.E.U. (Official Video HD)

Filme :

Cereri Subtitrari ( seriale )

Harry Potter face sex

Saga Twilight partea a 2-a

Incredible Love [2009]

„Ho Ho Ho” – Mosule avem o problema ( Film Romanesc Comedie )

Politica :

Jocul Psd-ului

Caseta buclucasa cu Geoana

PSD-ul baga Romania in Criza

Mircea Geoana “Topaila” – Presedinte Mascarici pentru o zi

Bancuri Electorale

Sarbatori De Iarna :

Afla daca ninge de Craciun!

Slujba de Craciun la Vatican

Cum sa aranjezi masa de Craciun

Despre Colinde | Versuri Colinde

Plugusorul traditional  versuri

Plugusorul ( cu versuri hazlii )

Pregateste-te pentru regimul de Sarbatori

Sfaturi si Idei Pentru Impodobirea Pomului de Craciun

Mesaje si Statusuri de mess :

Cele mai frumoase Urari de Craciun

Mesaje de craciun hazlii / amuzate

Statusuri Haioase

Mesaje si Statusuri de Iubire

Lasă un răspuns

 
