Club13's Weblog

Blogul cu stiri

Victor Ponta s-a saturat de PSD ?

Posted by club13 pe Octombrie 28, 2009

Planurile de viitor ale PSD-istului Victor Ponta sunt  legate de justiţie nicidecum de politica !

Fostul ministru pentru Realaţia cu parlamentul a explicat de ce nu mai doreşte să facă politică. „La început mi-am dorit să am funcţii, să apar la televizor, să bat cu pumnul în masă, să îmi spun părerea, să se întâmple totul cum vreau eu. Am avut funcţii foarte meri pentru vârsta mea. Nu le mai preţuiesc acum. Nu mai cred în politicienii care le ştiu pe toate. Nu o să mă mai vedeţi vorbind despre pensii, agricultură, decât ceea ce ştiu eu pe zona justiţiei”, a spus  V. Ponta.

Lasă un răspuns

 
