Club13's Weblog

Blogul cu stiri

Statusuri tari de mess

Posted by club13 pe August 1, 2009

  1. Fetele imi bat la geam .. nu aud .. am termopan , am termopan , am termopan ..
  2. M’am nascut normal .. Scoala m’a tampit.
  3. Nu pot sa vorbesc acum .. Am mancat ceapa.
  4. Oferta toamna-iarna: Buzz = ignore
  5. Este bine sa lasi bautura. Dar e rau sa uiti unde ai lasat-o.
  6. Cand ii bate scoala la usa, lenesul se plange de… prea mult zgomot !
  7. Dnd sunt cult, dar nu ma consider fiindca imi lipseste esentialul…
  8. Ma duc la scoala ca un melc…. ma doare-n cochilie
  9. Nu lua niciodata un somnifer si un laxativ in aceeasi seara.
  10. Un cerc de colegi nu se face cu compasul…

vezi aici mai multe statusuri -> Statusuri de mess Tari pentru Toamna noi | Statusuri messenger noi | Statusuri noi 2009

ALTELE :

Urari de Craciun si Anul Nou | Urari de La Multi Ani | SMS-uri de dragoste | Declaratii de dragoste |

Lasă un răspuns

 
