Club13's Weblog

Blogul cu stiri

Victor Piturca nu demisioneaza! Voteaza demiterea lui !

Posted by club13 pe Aprilie 1, 2009

Victor Piturca : „ Eu nu-mi dau demisia, nu ştiu cine sînt persoanele care îmi cer asta. Am dat foarte multe autografe aici, iar dacă oamenii nu sînt de acord cu mine, nu trebuie să se comporte astfel

VOTEAZA AICI pentru DEMITEREA LUI !

2 Răspunsuri to “Victor Piturca nu demisioneaza! Voteaza demiterea lui !”

  1. iulian said

    personal nu consider ca demiterea lui Piturca e vitala pt fotbalul romanesc.ce vina are piturca,daca jucatorii nu pot sa joace,le scapa mingea printre picioare.

  2. iulian said

    de fapt am vrut sa zic ,,nu e vitala,,

Lasă un răspuns

 
