Club13's Weblog

Blogul cu stiri

Ioan Istrate, Cutremurul din aprilie 2009 – Judetele si gradul de afectare

Posted by club13 pe Aprilie 1, 2009

Lista lui Ioan Istrate (  OTV  )

Marele cutremur din 2009

Judet – resedinta de judet – gradul de afectare

  • Alba – Alba Iulia – putin afectat
  • Arad – Arad – putin afectat
  • Argeş – Piteşti – afectat
  • Bacău – Bacău – afectat

Lista cu toate judetele  o gasiti in articolul -> Zonele care vor fi afectate de marele cutremur – Lista detaliata

.

6 Răspunsuri to “Ioan Istrate, Cutremurul din aprilie 2009 – Judetele si gradul de afectare”

  1. temporizator said

    si, voi ce faceti de cutremur?

  2. ely said

    buna intrebare….murim ce sa facem?

  3. geoo said

    off mi e tare frica eu stau la casa cu un singur etaj la ilfov-buftea mi-e fricaa!!oare o sa cada pe mn?eu cred ca nu npoate blocurile dar nu sunt inalte au vreo 3-4 etaje!!habar n-am

  4. vio said

    ce e cu blogul d-lui Istrare?nu mai pot intra .oare e blocat sau l-au deranjat afirmatiile de ieri seara cum ca mai bine ar fi cutremure mici ca sa se descarce energiile si ca am un usor sentiment ca suntem supusi unui test.mi-am spus parerea cum e firesc doar de aceea facem bloguri,nu?sau e doar pentru cei care isi exprima frica?ceilalti nu au acces?cei care gandesc un pic mai optimist,sa zicem,sau care spera sa nu fie asa devastator nu au voie? o.k. atunci,cu bine fratilorsa auzim de bine si sa ne ajute Dumnezeu sa se insele dl.Istrate!!!!!!!

  5. bianca said

    Buna ziua as avea si eu o intrebare pentru dumneavoastra domnule constanta va fii afectata?deoarece parintii mei sunt plecati din tara iar eu sunt singura impreuna cu bunica mea care este bolnva ,iar eu locuies la etajul 9 … asa vrea sa stiu sigur… imi puteti raspunde…Va multumesc!

  6. mihai said

    MURIM !!!

Lasă un răspuns

 
