Club13's Weblog

Blogul cu stiri

Tiganii au omorat un jucator de nationala si au bagat Romania in doliu ( poze Marian Cozma )

Posted by club13 pe Februarie 8, 2009

Un anonim punea pe un blog …. „De ce tiganii  si rromii  astia sunt cele mai mizere persoane de pe pamant ? Tiganii maghiari ne-au luat un om de nationala ! Vrem Dreptate”

Da, Marian Cozma a fost  a fost injunghiat in inima, si intradevar nu mai trebuie sa permitem lumii interlope sa ne calce in picioare si  trebuie sa luam atitudine.

Decedat duminica dimineata, Marian Cozma a fost unul dintre cei mai promitatori handbalisti romani.

La doar 26 de ani, Cozma a castigat anul trecut Cupa Cupelor cu formatia sa, Veszprem, iar in ultima vreme era curtat de mai multe grupari importante din Spania.

La Mondialele din Croatia, pivotul roman a fost folosit putin de antrenorul Aiham Omer, lucru ce l-a suparat si l-a facut sa afirme ca nu va mai reveni la nationala Romaniei atat timp cat acesta va fi antrenor.

Inainte de a ajunge la Veszprem, handbalistul inalt de 2.11 metri (cel mai inalt jucator de la Campionatul Mondial din Croatia) a evoluat la Dinamo.

Interesant este ca Marian Cozma a mai fost injughiat odata, in urma cu trei ani. Atunci a avut o plaga pe spate, in apropierea coloanei vertebrale, de 8 centimetri lungime si 3 centimetri adancime.

Mai multe despre acest articol :

Video : Clanul care face legea in Ungaria acelasi care l-au ucis pe “Pasarila” al nostru ( Imagini socante cum se impun mafiotii in Ungaria – SEMNAL PENTRU EUROPA !)

Rromii ne-au bagat Handbalul romanesc in doliu

Paramulitarii sarbi vor decapitarea rromilor CRIMINALI din Ungaria

Alte Articole :

Ce Prefera Tinerii de Valentine`s Day ?

Sfaturi pentru un “Valentine`s Day” perfect

Citate celebre despre Iubire ! pentru ziua indragostitilor

43 Răspunsuri to “Tiganii au omorat un jucator de nationala si au bagat Romania in doliu ( poze Marian Cozma )”

  1. TiBi said

    imi pare rau de „pasarila”. cateodata, viata nu are sens!

  2. andreutza said

    niste oameni fara inima..dc iau facut asta??sa primeasca aceeasi rasplata….

  3. flory said

    ashtia merita taiatzi cu lama shi pus sare …legatzi de copac shi lasatzi sa moara in chinuri..

  4. amalia said

    sa fie omorati in chinuri

  5. Adryano said

    din pacate handbalul este sportul pe care il practic si eu imi pare foarte rau pentru Marian Cozma cel mai bun jucator din tara noastra. Condoleante familiei lui

  6. alexandra said

    oameni ca si astia kre lau omorat pe marian nu mai merita sa traiasca dupa ce au fakut ceea ce au fakut….sa stii marian k vei ramane mereu in inimile noastre si te vom iubi mereu…

  7. enescu teodora said

    condoleante familiei COZMA ….imi pare foarte rau de fiul dumneavoastra……

  8. Mimalo said

    In momentele acestea cuvintele nu au nici un sens.eu vreau sa spun doar „Marian te vom iubi mereu”:'(

  9. adriana said

    niste oameni fara inima au putun face ceva sa.speram sa plateasca si ei asa.oameni care nu au imima si fie omarati

  10. adriana said

    niste oameni fara inima au putun face ceva sa.speram sa plateasca si ei asa.oameni care nu au imima si fie omarati si Dumnezeu sa il ierte pe marian si nu o sa te vom uita dici o data

  11. bianca said

    imi pare atat de rau:((imi vine si acum sa plang:((…..un om extraordinar:):((:(

    DUMNEZEU SA-L IERTE!SI CONDOLIANTE FAMILIEI!

  12. Te vom iubi mereu!! said

    Dumnezeu sa il odihneasca in pace sper sa fie prinsi cei care lau omarat si sa aive de 3 ori soarta mai rea decat a lui Marian!!!
    A murit un om nevinovat care nu a facut nimk nimanui el vroia doar sa joace handbal dar 3 tzigani care nu am cuvinte cum sa ii fac nu la lasat sa is continue visul in continuare!! RiP MaRian Cozma
    TE Vom iubi mereu Toata romania te iubeste!!
    In special Timsoara!!
    Te Vom iubi mereu

  13. bella ioana said

    pana la urma orice am face orice am zice pamantul ramane patat de sangele lui marian ,dar atat timp cat Dumnezeu la luat la el nu se va mai intoarce si face din nou spectacol pe teren din pacate a plecat intrun cantonament mai lung pentru meciul ce mare asa a fost sa fie condoleante familiei si rudelor

  14. Erai mandria tarii noastre si a noastre Marian,de ce te-ai dus?:(( said

    Erai mandria noastra Marian,desi nu l-am cunoscut personal si nu auzisem de el pana la acest incident neplacut knd am vazut stirea la tv am plans si de atunci knd ajung aksa si sunt singura in kmera il plang k si cum ar fi fost fratele meu,sau o parte din sufletul meu undeva ascunsa kre tocmai akum knd am pierdut-o a iesit la iveala.Erai un baiat minunat,imi pare rau k ne-ai parasit,nu meritai asa cv.Sper k intr-o buna zi cineva o sa te razbune PASARILA,toti tiganii merita omorati,aia fac umbra pamantului degeaba,dak as avea putere sau influenta eu singura le-as pune cate un pistol la tampla si i-as impusca direct in cap,k alta soarta nu merita.Trezirea oameni buni!Dak nu facem ceva aceste animale o sa ne preia si o sa ne comande lumea.Imi doresc k tiganii sa nu mai existe pe lumea asta.Sper k o sa mi se indeplineasca dorinta candva.TE IUBIM MARIAN,TU ESTI(ERAI)VIITORUL TARII NOASTRE,U NE-AI DUS NUMELE PESTE HOTARE SI O SA-TI FIM MEREU RECUNOSCATORI PT ASTA SI PT FAPTUL K AI EXISTAT SI AI FOST UN ROMAN DEMN DE NUMELE SAU,UN EXEMPLU DE OM.Imi e f.greu sa-mi revin din soc si inca nu-mi vine sa cred k ne-ai parasit fara sa-ti iei ramas bun,sa ai grija de tn,sa fii la fel de bun si sa ne faci renumiti si acolo unde esti prin bunatatea si sufletul tau.TE IUBESC k pe un prieten bun pe kre nu l-am avut niciodata.SA NU NE UITI,CONDOLEANTE FAMILIEI.

  15. Laurentiu said

    Futule mortii in gura de tiganii inputitii… de ce s-or fii nascut?:( scz pt limbaz dar sunt foarte furios dupa ce s-a int:(

  16. Laurentiu said

    MARIAN…TE VOM IUBII MEREU…:(

  17. bogdan rapesi said

    Marian !!!! ce suferintza pt parintzii !?ce criminali.astia trebuie sa le belitzi pielea de pe ei fara anestezie,pe viu !

  18. bogdan ripesi pt pasarila said

    trebuie omoratzii totzi rromii!totzi pt unu shi unul pt totzii.ne-au distrus tzara,au daramat tot ce a construit brancushi shi altzii ne-au distrus imaginea in occident

  19. pakt k am pierdut ink o stea said

    imi pare nespus de rau „pasarila” ca numai esti printre noi:((:((:((:((

    condoleante familiei si dumnezeu sa il odihneasca in pace:((:((

  20. irinel said

    pasarila nu te vom uita niciodata vei ramane mereu viu in inimile noastre te vom iubi mereu nu meritai aceasta soarta acum vei juca in echipa ingerilor odihneste-te in pace mariane un amic din roma condoleante familiei

  21. stefan_cristian1 said

    dumnezeu sa-l odihneasca pe MARIAN COZMA cel mai inalt jucator sper ca tigani aia carel-au omorat sa fie legati batuti dar nu omorati ‘dinte pt dinte si ochi pt ochi’nenorociti de tigani

  22. RALUK said

    Din pacate si eu practic hambal este foarte greu si stiu ce inseamna si ce a insemnat pt Marian!Poate de acolo de sus ii vegheaza pe parintii si pe familia sa! Marian NU TE VOM UITA NICIODATA!!!!!!!!! POATE SOARTA ASA A FOST SA FIE! CONDOLEANTE FAMILIEI INDURERATE!! :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:

  23. RALUK said

    TU AI FOST O STEA A ROMANIEI „PASARILA” (*)(*)(*):(:(:(:(:(

  24. RALUK said

    TE VOM IUBI MEREU „PASARILA”:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:::(:(:(::(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(::(:(:(:(:(:(:(::(:(:(:(:(:(:(:(

  25. florin said

    Se zice k akolo sus ingeri se joaka handbal si dumnezeu a avut nevoie de un pivot foarte bun si de aia la luat pe pasarila
    MARIAN te vom iubi mereu

  26. Adelyna said

    dumnezeu sa-l ierte pe cel mai bun pivot al romaniei MARIAN COSMA un invingator ……” Nu te voi uita niciodata”

  27. m@r!u$ said

    N
    U

    T
    E

    V
    O
    M

    U
    I
    T
    A

    N
    I
    C
    I
    O
    D
    A
    T
    A

    C
    O
    Z
    M
    A

    :-<8-|8-|:-<

  28. paul 4ever fan ,,PASARILA,, said

    PENTRU CEI CE L-AU OMORAT PE ,PASARILA’ SA FIE OMORATI PRIN CHINURI GROAZNICE,PT CA SI EI AU OMORAT O STEA A ROMANIEI..:(:(:(::(:(

  29. antonov horia said

    Tiganii sunt 99,9 la suta cei mai de joasa speta de oameni euias omora pe toti daca ar fi dar mai este procentu ala care are vointa de a lucra si face ceva cu viata lor….Pe cei care iau facut lui asa ceva eu daca ii vad in fata si peste 20 de ani le voi provoca ata suferinta cat nu pot duce ca sa vada si ei cat sufera tatal mama si sora paraca are si o sora….Nam cuvinte sa ma exprim eu am pierdut tatal din cauza ca cei de la spitalul bagdazar arsenie au facut experimente pe capul lui lau operat de 3 ori intro luna…. In rest condoleante familiei si dumnezeu sal iere ca nu merita asa ceva iar cel ce a facut asta vaasigur ca va iesi la la iveala ;;sangele apa nu se face;; Parintilor lui le spun sa fie tari ca oricum inapoi nul mai pot aduce iar oficialiatilor le spun sa nu lse moartea lui nepedepsita..DUMNEZEU sal ierte si sa se odihneasca in pace..nu am cuvinte pot spune a miau dat lacrimile azi cand am vazut la televizor

  30. Mariane sincere condoleante si te vom iubi mereu, shandor si cu stojka au fost prinsi si ar trebui omorati mai rau.Sincere condoleante familiei.te vom iubi mereu!!!

  31. elena said

    mare pacat nijte tampiti care nu sti nici cum ii chiama au omorat un om nevinovat kare era in floarea varstei
    ar trebui omorati in chinuri chiar daca asta nu ni-l va aduce pe marian inapoi
    Romania intreaga in doliu Dumnezeu sa-L ierte. Condoleante familiei si putere sa treaca peste aceasta suferinta

  32. ioly said

    ingerii nu mor, ingerii vegheaza,ingerii se intorc mereu acasa
    am lasat un inger sa moara dar in final a venit acasa.
    sa nu il uitati niciodata deoarece a fost un mare erou.condoleante familiei cozma si sunt cu sufletul alaturi de ei.

  33. nektarvogel said

    nu l-au omorat tiganii.l-a omorat dumnezeu.nimic nu se intampla fara voia lui.

  34. mioara said

    nu te vom uita niciodata pasarila!!!

  35. oana said

    incredibil ce sa intamplat:((
    am ramas marcata..nu imi vine sa cred..oricum te vom iubi mereu marian:((…
    iar criminalii aia…sa le omoare familiile..sa traiasca asa un an..dak mai pot si dupa aia sa ii omoare in chinuri…dobitocii…prostii…va urasc…
    iar marian..sa nu uiti ca te avem mereu in sufletele noastre

  36. alex said

    te vom iubi mereu pt k erai un bun handbalist si un om extraordinar..
    ..tiganii aia..daca as avea o putere ia`s taia bucatele..toti ne intrebam oare de ce te`au omorat…inca o data tiganii fac doar rau si pana acum nu s`a facut dreptate

  37. Plang dupa Cozma said

    TE

    VOM

    IUBII

    MEREU

    ‘PASARILA”

    NU

    VEI

    FI

    UITAT

    NICIODATA

  38. liliana said

    nici un cuvant din dictionar nu poate exprima durerea ….
    am suferit enorm eu si familia mea ,a fost un chip ce te chema fara sa zica un cuvant .pers ca el se nasc o data la o suta de ani poate ….cu siguranta ne vom intilnii dar ce pacat ca doar acolo….pitestiul te iubeste ‘pasarila’

  39. ade said

    marian ai fost cel mai bun jucator al romaniei….de ce ,de ce???nu merita una k asta era aja de buna ji tanar mai avea multe de fc …iar unul dintre tiganii aia este liber ji aia 2 au primi 8 ani ,nu e drep!!VREM DRAPTATE!!!MARIAN NU TE VOM UITA NICIODATA JI VEI RAMANE IN INIMILE NOASTRE PT TOTDEAUNA!!!SPER K AKOLO SUS EJTI UN INGERAS !!!ADIO PASARILA JI SPUN ASTA CU OCHII IN LACRIMI :(( ADIOOO

  40. ade said

    marian desi nu team cunoscut ji am aflat de tn la acea stire in cr spunea ca ai murit mi sa rupt inima ji sincer cand mia mintesc de tn chiar ji akum cand scriu acest comentariu plang erai prea bun ji nu meritai una k asta ji chiar imi doresc k toti tiganii sa dispa dp aceasta planeta ei ocupa spatiul degeaba chiar dc am doar 13 ani jtiu ce inseamna ura ji chiar asta simpt akum !!!!sper k dumnezeu sal protejeze akolo pe marian ji sai pedepseasca pe acei tigani cr nu merita sa traiasca !!!!!!

  41. danuta said

    esti cel mai bun chir daca ingerii teau luat noi inca te iubim si te plangem NU VEI FI UITAT NICIODATA PASARILA

  42. ioana said

    mi-e mila de el ce prosti sunt aia

  43. ioana said

    C
    E
    L

    M
    A
    I

    B
    U
    N

    J
    U
    C
    A
    T
    O
    R

    DE

    H
    A
    N
    D
    B
    A
    L

Lasă un răspuns

 
