Club13's Weblog

Blogul cu stiri

Alba-neagra pe traseele autocarelor: Atacati de sãrbãtori !!! CONDUCATORII AUTOCARELOR MANA`N MANA CU BISNITARII !!!!

Posted by club13 pe Ianuarie 2, 2009

Mare atentie  daca folositi autocarul pentru a intra in tara sau a iesi din tara !!!

Conducatorii autocarelor sunt mana  in mana cu bisnitarii care ataca pasagerii autocarelor !!!  Ei parcheaza autocarele in spatele supermarketurilor unde nemernicii ataca pasagerii !!! Nimeni nu v-a interveni doarece soferii ii vor intimida pe ceilalti !!!

Întorsi acasã dupã ce si-au rupt oasele lucrând în strãinãtate, unii vasluieni se plâng cã au fost jecmãniti de bani la alba-neagra în parcãrile de pe traseu.

Desi multi dintre noi am crezut cã “celebrele” jocuri de noroc “Alba-neagra” si “Michidutã”  nu mai sunt profesate, în realitate ele se practicã pe bani mult mai multi.
Singurul lucru care s-a schimbat este locul. Mai exact, din bazar pe traseele autocarelor care-i aduc acasã de sãrbãtori pe cei care si-au rupt oasele muncind în strãinãtate.
Bine informati, escrocii stiu foarte bine în ce popasuri se opresc autocarele si actioneazã imediat dupã ce soferii se duc sã mãnânce la restaurantul din parcarea respectivã.
Desi sunt câte patru-cinci insi cu cefe goase care pun la cale “frontul de lucru”, în primã fazã, (pentru a nu speria viitoarele victime) se apropie de autocar doar unul dintre ei care întreabã cãlãtorii dacã nu vor sã schimbe “euroii” în lei. Apoi, dupã ce au dibuit vreo cîtiva naivi care se scotocesc prin buzunare face un semn discret cãtre ceilalti pentru a trece la fapte. Ca din pãmânt, apare un altul cu o masã rabatabilã care îi îndeamnã pe cãlãtori sã joace unul din cel douã jocuri. De masa cu “noroc” se apropie ceilati escroci care joacã si cîstigã. Dintre cãlãtori victimele se aleg singure. Sperând sã se “scoatã”, naivii se alãturã “jucãtorilor” cu muschi pe neuron. Acestia aflã cã pot juca cu “euroi”, iar dacã cîstigã, primesc 42.000 de lei vechi pentru fiecare euro jucat. Cursul valutar avantajos oferit de escroci dar si faptul cã ar putea cîstiga cu usurintã ceva “lei” îi determinã pe cãlãtori sã “muste”. Din pãcate acestia din urmã nu vor cîstiga niciodatã pentru cã atât “Alba-neagra” cât si “Michidutã” sunt de fapt niste escrocherii si nu jocuri de noroc, iar singurii care cîstigã sunt escrocii care au rolul de “jucãtori”.
Înselãtoria functioneazã la ambele jocuri însã metoda diferã. La “Michidutã” escrocii folosesc trei pahare din plastic, iar jucãtorul trebuie sã ghiceascã sub ce pahar este o bucãticã de burete. “Dealearul” plimbã paharele pe masã încercând sã zãpãceascã jucãtorul. Ei bine, victima nu va ghici niciodatã paharul norocos pentru cã buretele se aflã tot timpul în mâna escrocului care cu un bobârnac discret îl va pune sub alt pahar abia dupã ce victima a mizat.
La “Alba-neagra”, “dealerul” amestecã între ele toate cele trei jetoane negre de pe masã însã dacã din întâmplare victima se îndreaptã spre jetonul pe a cãrui fatã este lipitã o bucãticã de autocolant alb, deci spre cel cîstigãtor, namilele cu cefe groase îl vor împinge pe jucãtor, îi vor lua “fata” pentru ca “dealerul” sã schimbe locul jetonului cîstigãtor.
Practic, escrocii se folosec de cele douã jocuri pentru a-i scurge de bani pe oameni fãrã a se folosi de fortã sau de arme albe.
Prin asta a trecut si Dorina Matei, o femeie de 46 de ani din comuna Vãleni, venitã acasã de sãrbãtori dupã ce a muncit sase luni de zile în Italia.
“La Reghin, soferii au fãcut un popas pentru a merge sã mãnânce. Am coborât din masinã împreunã cu un bãiat de la Tanacu. A venit cineva si a cerut un foc. Apoi a intrebat dacã vrem sã schimbãm banii. M-a convins sã scot banii spunându-mi cã-mi dã 42.000 de lei (vechi-n.r.) pe un euro. Bãiatul s-a prins si a urcat înapoi în autocar Eu n-aveam lei nici mãcar de o cartelã telefonicã asa cã m-am hotãrât sã schimb. Mi-au luat banii si nu mi-a mai dat nici euro si nici lei. A apãrut un prieten de-al lui cu o masã spunându-mi sã joc la alba neagra. A zis cã îmi dã 42.000 de lei pentru fiecare euro pe care-l joc. Bleaga de mine am crezut cã pot sã am si lei si euro. Am pierdut 800 de euro. Le-am cerut banii înapoi însã nu au vrut nici în ruptul capului sã mi-i dea. Într-o clipitã au strâns masa si au dispãrut. Am umblat în Italia de la un capãt la altul si n-am pãtit nimic, iar acum cand am intrat în tarã am fost jefuitã ca în codru. Ca din pãmânt au mai apãrut trei grasi care mi-au spus sã zic mersi cã n-au scos cutitele. Apoi au venit doi politisti si m-au intrebat ce s-a întâmplat. Le-am spus cã mi-au luat 800 de euro. Atunci ei au spus cã vor rezolva problema si dusi au fost. Nu s-au mai întors! Eu cred cã erau mânî în mânã cu umflatii ãia. Am mai stat în parcare vreo 40 de minute dar nici urmã de politist” ne-a declarat Dorina Matei.
Femeia e constientã cã nu-si va recupera banii însã a tinut sã tragã un semnal de alarmã pentru ca escrocii sã aibã din ce în ce mai putine victime.

ALT  GEN DE CAZ :

2 Joaca Alba-Neagra !!!  unul dintre ei te roaga sa asisti deoarece are impresia ca este inselat !!! In acest timp in care tu  participi la joc ca observator te indepartezi de grup . Moment in care esti atacat.

Tipi si degeaba nu intervine nimeni !  De ce ?

Datorita faptului ca restul pasagerilor sunt intimitati de soferii autocarelor !

Dupa anumite surse  soferii autocarelor au 10 % din prada

Sursa :  Obiectivul, Tv, Confidential

Lasă un răspuns

 
