Club13's Weblog

Blogul cu stiri

Urari de Mos Nicolae

Posted by club13 pe decembrie 3, 2012

MosNicolaeUrari de Mos Nicolae

- Bucuria lumii toata, zi de zi-n usa sa-ti bata, bunul Mos Nicolae sa-ti dea, tot ce iti doresti si ai vrea!

- De ziua numelui tau eu iti doresc, tot ce-ti place sa primesti, sa iubesti, sa fii iubita, si sa traiesti fericita, sa ai si tu printul tau… care sa poarte numele meu! La multi ani Nico!

- Iti doresc ca de Sfantul Nicolae sa ti se implineasca o parte din vise, celelalte sa ti le implineasca Mos Craciun!

- Da-mi o poza cu tine ca sa pot sa-i arat la Mos Nicoale ce sa-mi aduca!

- In ultimii ani, Mos Nicolae a venit la mine cu… dragoste si speranta… El stie ca nu sufar daca nu vine incarcat cu daruri pentru cizmulitele mele. Sunt norocoasa doar sa stiu ca el exista si ca ii face pe apropiatii mei fericiti. Tu esti unul dintre ei? L-am trimis aseara pe mos la tine, sa-ti puna in cizmulite cadouri frumoase.             Mai multe mesaje aici ->Mesaje – Urari De Sfantul Nicolae

Citeste si :
Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 9,133 other followers

