Club13's Weblog

Blogul cu stiri

Diana Malos „Miss Vacanţa” de la OTV a fost găsită în ştreang in spatele mănăstirii „Sf. Ioan” din Suceava

Posted by club13 pe decembrie 14, 2008

Dilema : Crima sau Sinucidere ? Diana Malos „Miss Vacanţa” de la OTV a fost găsită în ştreang  cu mainile legate in  spatele mănăstirii „Sf. Ioan” din Suceava

Poza  Diana Malos

Cazul este cu atat mai ciudat cu cat o enoriasa le-a spus politistilor ca a vazut-o pe tanara cu o seara inainte.

“Era cu doi baieti… unul o tragea inspre padurice. Ea nu voia si plangea.”
Printr-un un apel telefonic primit de operatoarele de la 112 se anunţa faptul că  în pădurea din spatele mănăstirii „Sf. Ioan cel Nou” a fost găsită o tânără spânzurată într-un copac. În momentul în care la faţa locului au ajuns echipajele SMURD, trimise primele la eveniment, au dat peste bărbatul care a făcut macabra descoperire. Era în stare de şoc.
„Veneam dinspre mănăstire. Tocmai ce terminasem de vorbit la telefon cu fratele meu când… am înlemnit pur şi simplu. Instinctiv am apelat 112 şi… nu puteam să fac un pas înainte sau înapoi. Am luat-o înapoi la fugă, le-am spus unde-i aştept (n.r. – pe cei de la SMURD). Când m-am întors cu ei mi s-a făcut rău. Ce poţi să simţi când vezi cum atârnă în faţa ta, ca o păpuşă?”, mărturiseşte Gabriel Miron.

Avea mâinile legate cu sfoară

Imaginile de la faţa locului erau cutremurătoare. O tânără frumoasă şi îmbrăcată îngrijit era agăţată cu un cablu de gât, la aproximativ 5 metri înălţime în copac. Deasupra ştreangului, pe o creangă, era o poşetă de damă, în care, aveau să vadă anchetatorii ulterior, se afla un telefon mobil, un cui şi un ciocan. Ciudat era faptul că tânăra avea fiecare mână legată cu sfoară. Anchetatorii au pus acest lucru, în cazul în care varianta sinuciderii se va confirma, pe seama faptului că fata ar fi vrut să se asigure că nu va mai scăpa cu viaţă, pregătindu-şi un fel de dispozitiv prin care prin să acţioneze manual asupra ştreangului din jurul gâtului. Ceea ce e greu de înţeles e cum de tânăra, în cazul în care vorbim de un suicid, a reuşit să se urce în copacul destul de înalt, să-şi pregătească ştreangul şi să-şi lege mâinile.
De neexplicat, cel puţin în acest moment, este şi ce căuta acel cui şi ciocan în geanta de damă găsită deasupra capului fetei, geantă care, din câte se pare, i-ar fi aparţinut. Anchetatorii au de găsit răspunsuri la numeroase întrebări legate de acest caz cât se poate de misterios.

ADS  :  Muzica si … sex de Valentine`s Day
La redacţia „Monitorului de Suceava”, a ajuns informaţia că tânăra care a fost găsită în ştreang este una şi aceeaşi cu Diana Maloş, o frumoasă suceveancă care a câştigat în vara acestui an titlul de „Miss Vacanţa” în cadrul concursului „Miss Plaja”, organizat la hotelul Palm Beach din Mamaia şi transmis de postul de televiziune OTV.
Dintre zecile de participante la concursul de frumuseţe, Diana a fost printre puţinele care au urcat pe podium, fiind premiată de Dinu Maxer şi Gabriel Fătu.
Informaţia ne-a fost confirmat chiar de către directoarea Colegiului Tehnic Petru Muşat, Maria Teodoreanu. Deşi nu aflase încă terifianta veste, directoarea ne-a declarat că, într-adevăr, Diana a fost elevă în clasa a XII-a la unitatea şcolară pe care o conduce, până acum aproximativ o lună, când a fost exmatriculată din cauza absenţelor. „Ştiu că a fost la OTV la un concurs de frumuseţe, dar nu mai ştiu când şi cum. Este o nenorocire, ce veste tristă”, ne-a declarat directoarea de la „Petru Muşat”.
În 2005, Diana Maloş, atunci în clasa a IX-a la Colegiul Tehnic „Petru Muşat”, a concurat pentru titlul de miss boboc al şcolii. Nu a reuşit să convingă juriul să o desemneze drept cea mai frumoasă, dar a câştigat locul al II-lea.

Si totusi Dilema : Crimă sau sinucidere ?

În cursul zilei de astăzi, la morga Spitalului Judeţean Suceava se va face necropsia cadavrului tinerei, iar anchetatorii speră să afle de la legişti dacă a fost sinucidere sau un act criminal. Deşi sunt mai multe indicii care duc spre varianta sinuciderii, judiciariştii nu exclud ca trupul neînsufleţit al tinerei, care, la examinarea exterioară, nu prezenta urme de violenţă, să fie fost spânzurat în copac, pentru a lăsa impresia unui suicid.   Am atasat si o fotografie de la locul incidentului dar va avertizam ca imaginile sunt socante si nu sunt recomandate minorilor. Pentru  a putea vedea aceasta fotografie Click aici

Imagini Video

Cu toate ca la autopsie a iesit ca este vorba de sinucidere cei de la OTV  au declarat pe blog ca : ” Frumoasa Diana Malos, prezentatoare la OTV Suceava a fost gasita moarta in casa. Nimeni nu crede in sinucidere. Mihaela Moise este in Suceava la fata locului si nu crede ca s-ar fi sinucis. Parintii Dianei Malos sunt de aceeasi parere. A fost gasita cu mainile legate si multe vanatai pe corp. Diana Malos a avut 18 ani ii placea viata atat de club cat si scolara, a fost invitata de mai multe ori la Gabriel Fatu.”

Alte Articole recomandate :

44 Răspunsuri to “Diana Malos „Miss Vacanţa” de la OTV a fost găsită în ştreang in spatele mănăstirii „Sf. Ioan” din Suceava”

  1. newdada said

    Saraca fata … n-a avut noroc … chestia asta imi aminteste de moartea Mihaelei Runceanu … deci poate ca nu e prea bine sa fii frumos si destept … pentru ca s-ar putea sa deranjezi pe cine nu trebuie …
    pacat … sarmana fata …

  2. jonaka said

    urath frate urat chiar imi pare rau pt diana dar dau si io cu parerea ca nu a fost sinucidere pt ca dak era scapa poseta jos la cat se zbatea si nu avea cum sa se urce in copac legata de maini asa ca a fost omorata imi pare rau :((((((((((((((((

  3. [...] Dacă unii dintre cei prezenţi la înmormântarea Dianei au venit să-şi ia un ultim rămas bun de la aceasta, o mare parte dintre prieteni, dar şi „curioşii”, au avut ca subiect principal de discuţie posibilitatea ca fosta Miss Vacanţa să fi fost ucisă. Cu toate acestea, având în vedere rezultatele anchetei criminaliştilor, care au stabilit că Diana Maloş s-a sinucis, aceasta a fost înmormântată fără a i se oficia o slujbă religioasă în biserică. Cu toate acestea, în camera casei mortuare unde a fost depus trupul Dianei, un preot a ţinut o scurtă slujbă şi un discurs în faţa celor prezenţi, după care întregul convoi s-a îndreptat spre cimitirul „Pacea”. primul articol despre Diana Malos [...]

  4. elyza* said

    Saraca fata..pe bune era chiar ff dragutza ji a ajuns intr-un astfel mod de a fi ucisa,aici clar a fost vb de o omorare crunta..aj vrea totusi hi5 ei ca la emisiune s-a zis ceva de hi5 ei ca toti se uita pe el ji aj vrea ji eu sa-l vad dak se poate:D:Dms anticipat!!:*:*

  5. giulia said

    saraca fata pacat de ea ca era tanara si frumoasa DUMNEZEU SA O ODIHNEACSA IN PACE SI COONDOLEANTE FAMILIEI:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

  6. simonik said

    imi pare nespus de rau pt diana,pacat era atat de frumoasa si atat de plina de viata,vestea ma socat,cat de nedreapta este aceasta lume in care traim.dumnezeu sa te odihneasca in pace diana.condoleante familiei

  7. oana said

    Dumnezeu sa o odihneasca in pace.Sa speram ca se va afla adevarul in acest caz iar cei vinovati vor plati.

  8. eu said

    prost mai e ala de la OTV care a zis in direct si usernameul si parola de Hi5 a Dianei – parola “muntea…” si dupa aia nu mai mergea contul ca un telespectator a schimbat-o…
    prostul mileniului la televiziunea lui peste

  9. bianca said

    dumnezeu sa o ierte ca a luat la el un inger frumos care sa stins din viata doar la o varsta de 18 ani !imi pare rau ca a murit acceasta fata care era miss vacanta !

  10. claudiu said

    saracuta fata cat de frumoasa era si de plina de viata nu cred k sa-r fi sinucis, sigur a fost ucisa, pacat de ea k era o fata tanara avea o viata frumoasa pe viitor. Dumnezeu sa o odihneasca in pace si condoleante familiei sale:(((((((((((((

  11. ... said

    Diana nu merita asa o moarte…e adevarat ca nici ea nu era usa de biserica,dar…nimeni nu merita asa o moarte,o cunostea multa lume.Dumnezeu sa o ierte!

  12. bix said

    cine o omorat-o…… se vede de la o posta fratilor… adina( mama ei)… catalin(…) si evident OTV-ul

  13. As dorii sa imi dau si eu cu parerea,in primul rand aceasta fata a fost miss vacanta cineva este ft ofticat pe aceasta fapta s ar putea sa fie un motiv in plus faptul ca ea era miss.Vrau sa spun ca nu degeaba aseara in emisiune 17.12.2008 cineva care poate e intradevar criminalul a sters in direct parola Dianei,hai sa gandim serios .Fata afost omorata de cineva care o cunoaste bine.Trebuie anchetati toti cei care sunt suspecti inclusiv ca Decebal,etc.trebuie anchetat cand avenit el din Grecia vazut biletele de avion ca sunt ft importante,analizata situatia ca Diana a lasat mamei biletul despre Catalin Boboc sa ii vada poza si celelalte.Sunt multe amanunte ce nu sunt spuse pe post dar iata sunt ft importante.Trebuie de asemeni anchetat barbatul ce a gasit-o deoarece e suspect faptul ca tocmai un violator se plimba prin padure si tocmai el a gsit-o pe fata acolo.Doamna ce i-ati luat interviu nu e tocmai credibila deoarece tot timpul isi lasa capul in jos cand o intrebati despre ce a auzit in acea noapte cand se auzeau zbierete.Nu stiu sunt multe probleme de anchetat,pe hy5 Diana nu are poze nu are nimic,cititi acest mesaj luati bine aminte ca acesti criminali sunt liberi si fac ce vor atatab timp cat maschiaza crima sunt profesionalisti.

  14. parerea mea este ca fata asta atitea rele a facut pina la virsta asta si poate maica-sa i-a reprosat ca mereu ii face suparari si din cauza asta a clacat.sunt copii care nu au puterea de a se schimba in bine si ca sa nu -si mai supere parintii se sinucid

  15. scumpyka said

    imi pare foarte rau pt diana !!! dar ceva e la mijlok cine a omorat`o?dc catalin nu vrea sa vb?dc mama dianei nu vrea sa dea detali despre catalin?

  16. deea said

    un caz foarte trist…pakt de ea…dar acum degeaba se face atata valva…nimic nu o mai aduce inapoi din pacate…adevarul trebuie sa iasa odata la lumina…dumnezeu sa o odihneasca in pace…condoleante familiei indurerate

  17. dan said

    securitatea a omorato nemrnicilor stia ceva ce va putea desconspira iar voi ati agatato in copac .
    bravo oamenilor calumea imi place

  18. Viviana said

    imi pare rau pentru Diana, era o fata frumoasa foc….pacat de ea, pacat ca exista pe lumea asta numai nenorociti,,,cum sa omori o astfel de fata…ce inima sa ai.,..sunt psihopati cei care au facut asta. Sper sa ii gasiti sau sa il gasiti in curand… Moarte pentru Moarte…

  19. Viviana said

    Sigur a fost omorata…. sinuciderea sa fie data la o parte…. faceti-va treaba domnilor…. din cauza vostra se intampla atatea macelarii….ca lasati totul asa cum este… nu va intereseaza …Romanaia asta :((

  20. Mitzoy_72 said

    ba diana a fost ucisa io ma oftic p otv k mai rau inrautateste lucrurile si da detalii ucigasilor…fraieri

  21. geanina said

    diana nu s-a sinucis a fost omorata si cred ca de acel matei care a sunat in seara aia cand Diana Malos a fost la emisiunea lui dan diaconescu”indragostitiva in direct”matei i-a pus prea multe intrebari dianei ceea ce da de inteleg ca voia sa faca cv cu ea…….Mama ei sufere dar e puternica si cred ca va trece cu greu peste asta …….Lumea spune ca dna.Adina Malos nu sufera dar ea tine in suflet totul ……..e greu sa iti pierzi copilul ceialati parinti caresp mereu ca dna Adina nu sufera ar trebui sa se gandesca umpic cum e fara un copil caruia i-ai dat viata si atunci o sa vada prin ce trece dna Adina Malos

  22. alexandra said

    Chiar imy pare rau pt ea si familia ei,eu cred k ea sa sinucis,sunt prea multe dovezi c sustin acest lucru.pa!

  23. alisa said

    diana nu sa sinucis ….a fost omorata…dar mama ei sa nu mai dea vina pe bogdan sau pe altcineva pt ca nu are dovezi,sa astepte sa se afle criminalul si dupa aceea sa akuze nu are rost sa acuze si sa se certe cu nimeni pt ca nu are dovezi niki ca bogdan a omorata niki k catalin niki claudiu ,nimeni…si sa nu se mai certe cu toata lumea ca nu are rost…dar niki ei nu ia’r placea sa o acuze cineva pe nedrept…poate bogdat chiar nu a omorat’o sh poate din cauza k il tot acuza vorbeste cu d-na adina asa urat….orcum diana a fost omorata…DUMNEZEU SA O AIBA IN PACE

  24. aleza"Anty criminali " said

    “”imi pare sincer rau de ce sa intamplat,nu-mi pot imagina ce ciminal/a ar putea face asta ,,,,,,,oare politia nu poate face nimik?????nu va dati si voi seama totusi este vb despre un om ….oameni buni trezitiva la relalitate k si voi vety putea fi in aceasta situatie si nu vezty sti kum sa reactionaty ::::::;aceasta fata era la inceput de cariera si avea un viitor starlucit in moda si televiziune;;;;imi pare sincer rau si de bogdan si de familia acestei fete …..coondolentze :((:((:((:((:((:((:((:(( toti cand deschid tv si dau din greseala pe otv spune””Iar minte lumea Diaconesku “””dar fratylor aceste lucriri sunt adevarate desi uni le ia in ras,kam atat am avut de spoos ;)pe data viitoare si app avety grija sa nu se intample cva ku Magda k este favorita mea paa poop:*:*:

  25. lilu said

    dumnezeu sa o odihneasca in pace pot sa spun ca sunt indurerata tare de aceasta intimplare….a fost omorita e clar nu exista sa te omori asa in acest fel si totul ae facut sa para o sinucidere dar polizia din suceava este cumparata

  26. dinca madalina said

    eu zic ca bogdan nu a avut nimic deaface q ea …..el o iubeste dar nu vrea sa arate……eu asa cred cel putin……………asta e parerea mea

  27. ana maria said

    mie asa de pare rau dupa ea si ma plang tot timpul can vad poze cu ea la televizor

  28. ana maria said

    nu pot sa imi imaginez ca e moarta

  29. ana maria said

    chear daca nu am cunoscuto nici o data mie imi ieste pare rau

  30. fodor alexandra mihaela said

    vrteau sa zic ca diana malos…………….a fost o fata ff frumoasaaaaaaa ce pacat ca a murittttttttt eu….imi pare rau…cred k alexandra a omorat-o nush careeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee imi pare ff rau diana malos acolo unde esti te iub chiar dak nu te`am cun vreodata ia id meu alexandra.sexy2009

  31. Diana said

    pacat de ea…

  32. MAGDALENA LILIANA said

    imi pare tare rau de fetita asta frumoasa .Cata durere poate fi pe mama ei.Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca cu cei buni…sa speram ca nu s-a sinucis

  33. geanyna said

    Diana vino innapoi nu-i coreeeeect:((:((:((

  34. geanyna said

    Diana nu s-a sinucis a fost omorata:@

  35. emilia said

    parerea mea e k Diana Malos a fost omorata.nu cred k o fata k ea,finuta sa se poata urk in asemenea copac.e greu si pt un barbat.dar mai bn ar fii sa lasam autoritatiile sa decida k doar daia isi iau salariu sa afle

  36. diana said

    pacat avea tota viata inainte……pacat mare pacat k cineva o omorat-o…….si cel care o a omorato ar trebui sa platesca scump (prerea mea)….k a omorat un inger……D-ZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE…..

  37. Diana said

    Stiu ca multe pers considera ca OTV a manipulat opinia publica,mai ales cea vulnerabila(din Suceava),daterminand-o sa creada ca Diana Malos s-a sinucis.Din pacate pt aceste pers.,argumentele aduse (vizuale si verbale) sustin aceasta teorie,a sinuciderii.Consider logice majoritatea supozitiilor facute de telev OTV,cu toate ca pana acum nu a fost preferata mea…Trecand peste persoanele ..insolite si de prost gust care au fost invitate,in mare masura cred ca a facut lumina in acest caz si macar a incercat sa faca ceva bun,ce-i drept in stilul ei propriu.E atat de evident ca politia e corupta,nu numai in Sv,ci oriunde in Ro,incat nu se mai mira nimeni atat de tare,ca sa rezolve cu adevarat cazul.Ar trebui prea mult curaj sau chiar ar fi o prostie sa incerce ceva…Ar sfarsi la fel ca Diana Malos.Dumnezeu exista totusi si pt cei rai.Si el nu cred ca iarta asa ceva!

  38. Dream said

    Sigur este faptul ca a fost insotita de o fata si doi baieti in padure si s-a dus de bunavoie dar mai departe nu stiu ce s-a mai intamplat.Pot doar sa fac presupuneri bazandu-ma pe informatiile de la OTV.
    Cine a spus ca o ameninta?

  39. ionut said

    Cine ma ajuta sa fac o comunitate si impreuna sa ii aflam si sa ii prindem pe criminali,nu este greu,trebuie mult suflet si multa vointa…Daca aveti suflet bun,ma veti ajuta.Dumnezeu sa o odihneasca in pace.Trimiteti-mi email-uri la adresa asta…ionut_ady24@yahoo.com

  40. aditzu said

    mie imi pare bine k a murit.era vreo persoana importanta si nu stiam eu?despre frumusete…nu conteaza cum arati,toti avem un suflet.sunt atatea fete frumoase pe lumea sta.n-o mai pupati atata in cur pe asta.a murit…asta e.ma bucur

  41. ionut said

    Informatii am foarte multe,ma ajutati sa merg mai departe???putem rezolva noi cazul asta.

  42. dia said

    Imi pare rau ca am vorbit urat de aceasta fata,Diana.Am fost invidioasa pe ea pt. simplul motiv ca era frumoasa si ca s-a dus in ceruri la Domnul.Stiu ca am fost o dobitoaca,insa o rog pe ea,daca ma aude din ceruri sa nu mi-l ia pe fratele meu,fiindca pot sa devin o fiara.

  43. dyana said

    imi pare sincer rau ca a avut o moarte in felul asta!

  44. eu said

    pacat de ea…era o fata fffffffffff frumoasa…………..:X

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 9,133 other followers

